Screen Shot 2016-01-06 at 14.10.18.png

Frode Akse, daglig leder, eier og autorisert regnskapsfører

Frode er vår daglige leder, og den hos oss som er faglig ansvarlig vedr. årsavslutninger for både AS og Enkeltpersonforetak. Frode har jobbet i forskjellige regnskapskontorer siden år 2000, og har lang erfaring innen de fleste fagområder. 

E-post: frode.akse@primos.no
Telefon: 41 61 21 39


Photo Credit: Peter Hellberg

Geir Bakke, eier og autorisert regnskapsfører

Geir er den som er ansvarlig for å få de tekniske løsningene rundt samarbeid med kunder på plass. Geir har jobbet i forskjellige regnskapskontorer siden 1997, og har derfor en lang og bred erfaring innen de fleste fagområder. 

E-post: geir.bakke@primos.no
Telefon: 932 83 821


Tore Arnseth, avdelingsleder og eier

Tore Aarnseth er avdelingsleder og eier i vår avdeling I Oslo. Om man ser stort på det er Tore en av årsakene til at Primo Services AS og Primo Regnskap AS eksisterer. Tore er tidligere eier av regnskapsfirmaet Rapport Consult ASTore var den som ansatte Geir og var deretter med og ansette Frode. Etter en del år borte fra regnskapsbransjen har våre veier igjen krysses, og Primo Services AS starter sammen med Tore opp Primo Regnskap AS i Oslo.

I tillegg til å ha vært daglig leder og eier I Rapport Consult AS, har Tore en variert bakgrunn som økonomisjef og daglig leder I forskjellige selskaper.

E-post: tore.aarnseth@primos.no
Telefon: 930 46 360


Frode og Geir har jobbet sammen siden år 2000. Sammen stiftet de Primo Services AS, et regnskapskontor med kunden og de ansatte i fokus. Vi jobber tett med våre kunder, og forsøker også å innprente dette i alle våre ansatte. 

Vi er svært opptatt av å lage et godt og stabilt ansattmiljø, noe vi mener er viktig også for deg som kunde. Tar vi vare på våre ansatte og lager et godt miljø, vil også våre kunder bli godt ivaretatt.


Photo Credit: Mitya Ku

Marianne Lykkebø, regnskapskonsulent

Marianne ble ansatt i samme firma som Geir i 1998, og har dermed jobbet lenge sammen med oss. Marianne var den første personen vi valgte å hente til oss når vi hadde behov for å utvide med en ansatt. Hun sa umiddelbart ja, noe vi er svært glade for. Hun ble ansatt i Primo Services AS i 2011, og har en svært lang og god bakgrunn. Våre kunder liker å ha Marianne som sin regnskapskonsulent.

E-post: marianne.lykkebo@primos.no
Telefon: 926 21 210


Photo Credit: dimnikolov

Ivar Kjærland, autorisert regnskapsfører

Ivar ble ansatt hos oss i 2013, rett etter avsluttet utdanning. Han er dermed med på å dra gjennomsnittsalderen ned hos oss. Som nyutdannet stiller han mange spørsmål og er interessert i å lære mer. Han er derfor med på å holde den eldre garde på tå hev, og vi liker å tro at han får ut det beste i oss.

E-post: ivar.kjaerland@primos.no
Telefon: 948 02 873 

 


Espen Hovland, autorisert regnskapsfører

Espen er vår sist ansatte, men han er ikke noe nytt bekjentskap. Både Geir, Frode og Marianne har jobbet sammen med Espen i mange år tidligere. Etter flere år med overtalelser ble vi svært glade da Espen takket ja til å begynne hos oss. Med sin lange erfaring i regnskapskontor, er Espen opptatt av å finne gode tekniske og effektive løsninger. Han har også lang erfaring med årsavslutninger.

E-post: espen.hovland@primos.no
Telefon: 936 82 774


Mariell Vik, regnskapsmedarbeider

Mariell er vår yngste ansatte, hun er en smilende og blid Stavangerjente som hjelper oss alle på kontoret med diverse regnskapsarbeid. Mariell legger til rette og utfører arbeid for oss alle, er effektiv og dyktig i sitt arbeid, og vi er svært glade for å ha henne hos oss.

E-post: marielle.vik@primos.no


HISTORIEN


Primo Services AS ble stiftet i 2009, selskapet bli stiftet av Frode Akse og Geir Bakke som har jobbet tett sammen siden 2000 i andre selskaper. Vi er i den heldige situasjon at vi har svært mange fornøyde og stabile kunder. Hovedtyngden ligger i Bergensområdet, men vi har også mange kunder i Austevoll/ Sunnhordland, i tillegg til kunder spredt over det ganske land. Vi er svært takknemlige for at vi har lojale og stabile kunder som har anbefalt oss videre til sine kontakter. Kundene våre er spredt over flere bransjer og dette har gitt oss innsikt og erfaring med mange ulike næringer. 

Etter mange forespørsler fra kunder på Østlandet startet vi høsten 2016 opp selskapet Primo Regnskap AS sammen med vår tidligere kollega Tore Aarnseth. Kontoret vil ha beliggenhet sentralt I Oslo og vI håper å bygge videre på de samme prinsipper for kontoret I Oslo som I Bergen. Dette kontoret vil etterhvert betjene kunder I Oslo og andre deler av Østlandet.   

Kunden i sentrum

Vi forsøker alltid å tilpasse oppdragene våre utIfra hva som er den beste løsningen for deg som kunde, og oss som regnskapskontor. Det vil si at vi har som mål å hjelpe våre kunder med å lage en god løsning for økonomistyring og regnskap. Vi er opptatt av å lage effektive rutiner som er tilpasset hver enkelt kunde og bransje. Vår erfaring er at en god kommunikasjon med kunden er helt avgjørende for at vi kan gjøre en best mulig jobb. Mange av våre kunder er vi innom og besøker månedlig eller terminvis. 

Gode dataløsninger og ny teknologi

Vi har lagt ned mye arbeid og store kostnader for å få på plass gode, fremtidsrettede systemer. Både med tanke på regnskap, lønn og årsavslutning. Som regnskapsprogram benytter vi Visma Business. Vi er oppdatert med siste versjoner, og har lagt til rette for elektronisk dokumentflyt for de av våre kunder som ønsker dette. Våre systemer er lagt opp slik at arbeidet kan deles mellom oss som regnskapskontor og deg som kunde, dersom dette er ønskelig. For de aller fleste av våre kunder utfører vi alt av lønn og regnskap. Alle dokumenter gjøres om til elektroniske bilag, slik at lagring av regnskapspermer er en saga blott. Om ønskelig kan vi også overta postmottaket til våre kunder og behandle alle inngående fakturaer, legge disse ut for elektronisk godkjenning, og sørge for at disse blir betalt på forfall. Vi har en avtale med Kredinor som gjør at våre kunder kan benytte seg av deres tjenester.

Dyktige medarbeidere

Vi er et lite miljø med p.t. 6 ansatte, hvorav 4 er autoriserte regnskapsførere. Dette betyr for deg som kunde at vi har medarbeidere som er både effektive og svært kunnskapsrike innenfor regnskapsområdet. Våre ansatte gjennomgår fortløpende kurs i forskjellige fagområder slik at vi er oppdaterte på de lover og regler vi hele tiden må forholde oss til, og som ofte endres.